Pareigų aprašymas

Gamtos projektų valdymo skyriaus vedėjui keliami specialieji reikalavimai ir jo vykdomos funkcijos

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  2. turėti ne mažesnį kaip dvejų metų darbo stažą aplinkosaugos ir darbo su ES struktūrinės paramos projektais srityje bei projektų vadovo patirties;
  3. turėti organizacinio darbo patirties;
  4. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  5. mokėti užsienio kalbą (anglų) pažengusio vartotojo B1 lygiu;
  6. savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą, susijusį su ES struktūrinės paramos, tarptautinių organizacijų ir užsienio valstybių lėšomis finansuojamų projektų įgyvendinimu saugomose teritorijose ir saugant Lietuvos biologinę įvairovę;
  7. žinoti raštvedybos taisykles;
  8. mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, apibrėžti problemas ir numatyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas ir pasiūlymus;
  9. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
  10. mokėti rengti teisės aktų projektus;
  11. būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, komunikabiliam.
  12. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro bei Tarnybos direktoriaus įsakymus, kitus teisės aktus ir teritorijų planavimo dokumentus, reglamentuojančius saugomų teritorijų apsaugą, tvarkymą, tarptautinių fondų ir programų lėšų įsisavinimą bei viešųjų pirkimų organizavimą ir duomenų apsaugą reglamentuojančius norminius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai.

 

Skyriaus vedėjo funkcijos:

1. planuoja ir organizuoja Skyriaus veiklą, užtikrinant kokybišką Skyriaus nuostatuose nurodytų uždavinių ir funkcijų vykdymą. 
2. koordinuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbuotojų veiklą. 
3. rengia veiklos planus ir ataskaitas apie įvykdytas veiklas. 
4. teikia pasiūlymus Tarnybos direktoriaus pavaduotojui dėl skyriaus veiklos darbo efektyvumo didinimo. 
5. teikia pasiūlymus dėl galimų investicijų pritraukimo. 
6. pagal kompetenciją renka, kaupia, apibendrina, sistemina, vertina informaciją ir medžiagą, reikalingą inicijuojant projektų rengimą ir juos įgyvendinant. 
7. organizuoja programų, susijusių su saugomų teritorijų planavimo dokumentų rengimu, kraštovaizdžio, biologinės įvairovės ir vertybių apsauga, tvarkymu, valdymu, visuomenės švietimo ir informavimo priemonių įgyvendinimu, institucinių gebėjimų stiprinimui, kitomis Tarnybos kompetencijai priskirtomis veiklomis, įgyvendinamų ES struktūrinių fondų ir kitos paramos lėšomis, parengimą ir pateikimą suinteresuotoms institucijoms. 
8. organizuoja Projektų paraiškų, projektų įgyvendinimo planų parengimą ir dalyvauja jas rengiant. 
9. atlieka Projektų vadovo funkcijas, gali tiesiogiai administruoti, koordinuoti ir vykdyti dalį Projektų veiklų. 
10. prireikus organizuoja paraiškų, projektų įgyvendinimo planų, veiklų įgyvendinimo grafikų keitimą ir pildymą. 
11. teikia pasiūlymus dėl Tarnybos specialistų dalyvavimo įvairiose darbo grupėse, skirtose ES struktūrinės ir kitos paramos programoms, projektams kitose srityse rengti ir įgyvendinti. 
12. pagal kompetenciją koordinuoja ir kontroliuoja saugomų teritorijų direkcijų, įgyvendinančių Projektus, veiklą. 
13. užtikrina informacijos apie Projektus sklaidą. 
14.organizuoja Tarnybos prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų vykdymą. 
15. organizuoja sutarčių pasirašymą, jų keitimą bei pildymą. 
16. vykdo kitus Tarnybos direktoriaus ir Tarnybos direktoriaus pavaduotojo pavedimus.